top of page

מכון קרן אור לילד ולמשפחה מברך את בן בריתו, מכבי שירותי בריאות, בדרכם להנגשת טיפולים מבוססי ידע לילד


מכון קרן אור לילד ולמשפחה, שם לו יעד לשפר את עתידם של ילדים עם אוטיזם ובני משפחותיהם. בדרכינו להנגיש את הטיפולים הטובים ביותר, מצאנו שותף נהדר- מכוני התפתחות הילד של מכבי שירותי בריאות.

אנחנו בעיצומו של הסמכה של אנשי מקצוע ממכוני התמחות הילד לטפל ולהדריך הורים לפי ״סל המוטיבציה לעידוד שפה ותקשורת ספונטניים לפי PRT"'. קלינאיות תקשורת, מרפאות בעיסוק, עובדות סוציאליות ופסיכולוגיות לומדות איך לישם את הליכי המוטיבציה לתקשורת בטיפול בילדים במכון וצוות עובדי מכון קרן אור נותן להם פידבק מפורט וספציפי לישום.

אנחנו מתרגשים מהתהליך שנשות מקצוע התפתחותיות, מסורות לקידום ילדים עם אוטיזם, משקיעות בלמידה של כלים לקידום אופטימאלי של הילדים.

מכון קרן אור לילד ולמשפחה שם למטרה להשקיע באוכלוסיה הטיפולית בהתפחות הילד: אנשי התפתחות הילד מטפלים בילד ובמשפחתו מרגע החשד באוטיזם, דרך קבלת האבחנה, ועד למציאת מסגרת טיפולית בגנים. תקופה קשה זו מתאפינית ב: גיל מוקדם של הילד עם פוטנציאל להתקדמות מהירה תחת טיפול יעיל. ההורים בחיפוש אינטנסיבי אחר טיפול שיקדם את ילדם. התמודדות המשפחה עם האבחנה וההערכות בעקבותיה.

הצוות הטיפולי במכוני התפתחות הילד של מכבי יתן להורים ולילד את סל המוטיבציה לשפה ותקשורת לפי PRT, ישפר את מצב הילד והמשפחה באופן קריטי: מתן טיפול שיקדם את הילד משבוע לשבוע, מתן כלים להורים לעידוד תקשורת עם הילד ולקידום התפתחותו והפחתת עקה מההורים.

אנחנו בטוחים שהצוות המוכשר של "מכבי" ישתמש בכלי הזה במסירות ובמקצועיות האופייניים לו. ברכות לכל המשתתפות החרוצות. וברכות למכון על השותף לדרך.

Featured Posts
עדיין לא פורסמו פוסטים בשפה זו
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
bottom of page